Veelgestelde vragen

Bestelling plaatsen

Moet ik een account aanmaken?

U moet geen account aanmaken, u kan ook als gast bestellen. 
Als u een account aanmaakt, kan u in uw account alles opvolgen, zoals uw bestellingen raadplegen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze op vragen?

Geen probleem, klik op wachtwoord geef uw e-mail adres is en we sturen u vervolgens een link om uw wachtwoord te resetten.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer uw bestelling is geplaatst is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.

 

Cadeaubonnen

Hoe kan ik een cadeaubon aankopen?

Ga naar cadeaubon. Kies de waarde en voeg toe aan het winkelmandje, volg nadien de stappen van het winkelmandje. Na betaling ontvangt u een downloadlink naar de cadeaubon in uw e-mail.

Hoe kan ik een cadeaubon verzilveren?

Voeg de gewenste producten toe aan het winkelmandje. Ga naar het winkelmandje en voer de cadeauboncode in en klik op Toevoegen. Ga nadien verder naar afrekenen.

Hoelang is een cadeaubon geldig?

Een EquiStore-cadeaubon is 1 jaar geldig

 

Garantie en service

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat nu?

Geen paniek, bij EquiStore streven we naar perfectie, maar het kan natuurlijk dat er in het proces iets verkeerd loopt. Ook dan zijn we er om u te helpen.

Hebt u een verkeerd artikel besteld? 

Dan kan je deze retour sturen binnen de 14 dagen en het juiste artikel bestellen via onze website. Meer info kan je terug vinden onder verzenden en retourneren.

Hebben wij een foutje gemaakt? 

Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@equistore.be, wij zorgen voor een kosteloze omruiling

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Geen paniek, bij EquiStore streven we naar perfectie, maar het kan natuurlijk dat er in het proces iets verkeerd loopt. Ook dan zijn we er om u te helpen.
Stuur binnen de 2 dagen een mailtje met foto van het beschadigd product naar info@equistore.be, wij helpen u zo snel mogelijk verder.

Hoe lang is de garantie op een artikel?

Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover deze fabricage en materiaalfouten betreffen. De fabrieksgarantie is één jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten en materiaalfouten. Zodra een artikel door iemand anders dan de leverancier wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie. Verlies van steentjes, kapotte ritsen en andere slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van verkeerd gebruik of geweld van buitenaf valt ook niet onder de garantie.

Hoe kan ik een klacht of tips doorgeven?

Bij EquiStore streven we ernaar voor iedereen goed te doen, iedere klant, ruiter en paard tevreden te maken. Uiteraard is het mogelijk dat we daarin niet geslaagd zijn. Daarom horen we het graag als u niet tevreden bent of u tips voor ons hebt. U mag onze deze via ons contactformulier doorsturen of per e-mail naar info@equistore.be